Hem >  Frakt & Returer

Frakt & Returer

Din beställning kan levereras av din lokala post eller kundtjänst. Enligt region mottas de flesta order som mottas via post i detta paket via post. Om du inte är hemma, när leveransnoteskortet levereras, hur och var det kan levereras.

Beställningar levereras med bud. Courier kan lämna din beställning med grannar. Om du inte är hemma och leveransen sker via e-post, är anmälningskortet kvar och var du kan göra leveransen. Det kan kräva en längre leveranssignatur.

Om du har några frågor om leveransproblem, vänligen kontakta vår kundtjänst.

internationell
transportpolitik
Om du väljer en standardleveransservice, kom ihåg att det mesta av landet kommer att nå destinationen inom två veckor, men vissa destinationer tar längre tid att komma fram.

Övervaka och snabbare
Om du väljer en snabb leveransservice, packa 5-15 arbetsdagar för att nå din destination.

Han är tillbaka
Här kan du starta gratis stämplade returmärken på nätet.

återvändande politik
Online shopping: Vi hoppas att du är helt nöjd med de produkter du har köpt på vår hemsida, men om det inte är fallet av någon anledning, måste du returnera konsumentprodukterna inom 90 dagar för att få full återbetalning . Efter vår enkla

Köpta produkter måste returneras till vår butik.

upparbetning
För onlineinköp krediteras återbetalningar från din ursprungliga betalningsmetod. Alla återbetalade skatter återbetalas, inklusive varor på bekostnad av returleveransen (S). Transportkostnader är kostnader och de ursprungliga fraktkostnaderna återbetalas. Vi tar emot och kontrollerar återbetalningen av dina förbrukningsartiklar i vårt lager. Deponera upp till två betalningscykler för ditt konto och vi har bearbetat ditt intäkter. Om storleken eller färgen på den mottagna presenten är inkorrekt kan du returnera den ursprungligen mottagna betalningen via presentkortet. När den första beställningen är köpt som en present får du en ny presentkupong som vi skickar till skeppet och mottar den ursprungliga adressen till orderkreditprodukten.

Ändra eller avbryt en order
Du kan ändra ordern när som helst innan du skickar din beställning. När beställningen är placerad är vår orderhantering och transportsystemets utformning ett snabbt sätt att ta emot din beställning. Vi kan inte ändra ordern efter inlämning. Om du har några frågor om beställningen, vänligen kontakta vår kundtjänst. Vårt kundservice team kommer att göra allt för att hjälpa dig.

Observera att särskilda kampanjer för din kampanj eller projekt inte får rabatt eller kampanj om du diskvalificerar ditt konto.

kommunikation
Observera att två separata transaktioner debiteras på ditt kreditkort för återvände produkter och nya order: en för den nya ordern och en för originalet som returneras till fakturan. Vi returnerar inte de ursprungliga fraktkostnaderna.